2007-10-07

Worship Event

I didn't know that I would have chance to join the worship event of Christians.

But anyway it turned out a fantasitic night!

The band was so cool and even though I'm not a Chrstian, I made myself enjoy the concert very well.

I even tried praying to God when everyone did that at the same time!

Every song they sang is related to God and Holy.

Anyway, music is so powerful that it touched my heart~

Here is a song I like which they sang that day.

"You Raise Me Up"

當我看到一群人都在禱告的時候 當我看到很多人因為相信上帝而喜樂的時候

儘管我不是基督徒 我很羨慕 羨慕他們有如此虔誠的信仰

ps.광휘야 고마워~좋은 컨서트이였어~너무 즐거웠어~

3 comments:

晏如 said...

哈囉,我來留言了,
釜山好玩嗎?
現在韓國聽說有變冷了,
多穿點喔..
台灣也逐漸變涼了說....
不過應該還是沒有韓國冷啦~~呵呵

我韓國朋友居然跟我說台灣是東南亞國家,
因為台灣太熱了,呵呵

育嬰房 said...

呵呵~這裡有冷呀!
明明天空超清澈有出太陽
但是還是要穿著外套出門~

不過現在這樣的天氣滿舒服的唷!

Anonymous said...

嗨 育嬰^^ 好久不見!
在韓國學習一切都還適應嗎?
今天下班前突然看到你上線....
於是就進來看看你的blog...
看完後,
我深深覺得你非常勇敢,
即使環境艱困,
妳仍然積極勇敢的面對,
真不虧是我們韓語系的第一把交椅喔^^
我也相信你一定可以克服任何難關!
因為妳就是妳!
我想到一首歌....希望能成為你隨時的幫助和安慰
"You raise me up"
歌詞中說到"You raise me up so I can stand on mountains. You raise me up to walk on stormy seas. I am strong when I am on your shoulders. You raise me up to more than I can be"
就像你說的,雖然妳不是基督徒,
但基督教給妳溫暖,
同樣的,願這首歌中的"You(上帝)"
時刻幫助你超越一切!
衷心祝福妳! 加油!
May God bless you and always be with you!

也期待你的blog繼續updating^^


來自台灣的問候 少君

##EasyReadMore##

Ads by Google